Blog pagina 14

Mis niks van de online automotive:

15 maart 2018

Waarom de online marketeer in de automotive ervan baalt!

Nog even en we houden geen marketeer meer over… Ik spreek veel, heel veel online marketeers in de automotive. De meesten zijn de excuses en de paniek op de verkoopafdeling aan het eind van elke maand zat. Teveel verkoopleiders snappen namelijk hun eigen rol en die van de marketeer niet. Hoe dat komt? Er is […]

Lees verder
10 maart 2018

Is de maandag de beste dag om vrij te nemen, of om leads te bellen?

Onderzoek over 20 000 leads kent geen vragen wanneer je het beste leads kan opvolgen! Hoeveel leads komen wanneer binnen en wat is de beste tijd om die leads op te pakken? Het antwoord is simpel. Het juiste moment om op te volgen is natuurlijk direct! De kans is groot dat de klant dan nog […]

Lees verder
7 maart 2018

Waarom 1 KPI vanuit een importeur niet werkt!

Leads werden op niet bereikt gezet en er wordt gelijk een mail gestuurd om maar aan de tijdslimiet te voldoen. Soms heb je maar één zin nodig als voeding voor een artikel. De ietwat lange titel van dit artikel was zo’n zin. Hij werd gestuurd door een verkoper van een niet nader te noemen Duits […]

Lees verder
7 maart 2018

Calldrip kiest voor de #DCDW voor distributeur voor Nederland en Belgie

Calldrip, het directe online lead follow-up systeem komt officeel naar Nederland! Calldrip Inc heeft onlangs een overeenkomst gesloten met de #DCDW van Paul de Vries voor de distributie van Calldrip in de Benelux. De #DCDW, wiens missie is, om de online automotive beter te maken is de autoriteit in Nederland voor de online lead opvolging […]

Lees verder
7 maart 2018

Welke wijze van opvolgen van een online lead, met alleen een email adres?

De moeilijkste lead van allemaal? Alleen een email adres en geen reactie! Logisch, iedereen scoort liever via een makkelijke en snelle lay-up dan via een moeilijke driepunter. In autoland is het niet anders. Als verkoper wil je het liefst alleen leads waarbij telefoonnummer, NAW-gegevens, postcode en e-mailadres zijn achtergelaten, waarvan je weet dat de klant […]

Lees verder
7 maart 2018

Marktplaats pakt uit op de komende NADA2018 in Las Vegas!

Gaat u ook naar de NADA2018 in Las Vegas? Als u dit jaar naar de National Automobile Dealers Association (NADA) in Las Vegas gaat, dan nodigen wij u graag uit voor een ontbijtsessie met mij en mijn collega’s van Marktplaats. De sessie wordt gehouden op vrijdag 23 maart van 07.00 tot 10.00 uur in The […]

Lees verder
21 februari 2018

Wat is uw beste prijs, zonder inruil?

Hoe ga je om met vragen over de beste prijs? In veel van mijn seminars doe ik vaak een paar dagen voor de bijeenkomst een kort onderzoek. Ik probeer te achterhalen hoe bedrijven (je kunt helaas geen verkopers direct via een portaal bereiken) reageren op een concrete vraag van een consument over een gebruikte voorraadauto. […]

Lees verder
21 februari 2018

#DCDW introduceert succesvol online leadopvolgingssysteem Calldrip in Nederland en België

Systeem maakt leadopvolging voor autoverkopers makkelijk en meetbaar Calldrip Inc. het succesvolle online leadopvolgingssysteem voor de autobranche uit de Verenigde Staten, is vanaf nu ook beschikbaar voor autobedrijven en importeurs in Nederland en België. Daartoe sloot het bedrijf een overeenkomst met #DCDW, het bedrijf van Paul de Vries dat dealers en autobedrijven beter maakt in […]

Lees verder
15 februari 2018

Brian Pasch op 24 april in Nederland voor de Digital Car Dealer Workshop

#DCDW & Marktplaats verzorgen  een interessante en gratis workshop voor dealers die beter willen worden in online automotive Op 24 april aanstaande organiseren #DCDW en  Marktplaats een interessante lezing voor dealers, autobedrijven en marketeers die beter willen worden in online automotive. Diverse sprekers, waaronder Brian Pasch, gaan in op actuele onderwerpen zoals leads, marketinginvesteringen en […]

Lees verder
14 februari 2018

Wat is uw beste prijs, zonder inruil?

Hoe ga je om met vragen over de beste prijs? In veel van mijn seminars doe ik vaak een paar dagen voor de bijeenkomst een kort onderzoek. Ik probeer te achterhalen hoe bedrijven (je kunt helaas geen verkopers direct via een portaal bereiken) reageren op een concrete vraag van een consument over een gebruikte voorraadauto. […]

Lees verder
VorigeVolgende