Blog pagina 48

Mis niks van de online automotive:

28 februari 2014

Roy vertelt zijn ervaringen over zijn inbreng op de #ISG20

Roy is spreker op de #ISG20 Roy Roelofs gaf een zeer gewaardeerde presentatie over de mogelijkheden van apps en mobiele websites voor het dealerbedrijf en Roy vertelt aan Gerben zijn ervaringen. [wpvideo DbmdrInP]

Lees verder
28 februari 2014

Eva van Mazda Motor Nederland over de #ISG20

Eva Hoonhout van Mazda NL vertelt haar ervaringen Ook importeurs weten de weg naar de #ISG20 inmiddels. Het kennis centrum van Automotive Nederland voor online en alles wat daarmee te maken heeft! Eva vertelt aan Gerben wat haar is opgevallen! [wpvideo vC3J5Wes]

Lees verder
25 februari 2014

#ISG20 met onze laatste spreker: Michiel Aker van Marktplaats.nl

Michiel Aker van Marktplaats, het online zoekgedrag in beeld! [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Ux_ZikdzJjM]

Lees verder
25 februari 2014

#ISG20 met Michel van Roon

Digital Sales Power met Michel van Roon op de #ISG20 [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=YRSJoWzoRmg]

Lees verder
25 februari 2014

#ISG20 nu Rogier Smulders van Gaspedaal

Wat gebeurd er in de ZMOT bij de #ISG20 Rogier Smulder van Gaspedaal neemt ons mee in de Zero Moment of Thruth! [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=rqs3U413l8s]    

Lees verder
25 februari 2014

#ISG20 Roy Roelofs over Apps en Mobiele websites

#ISG20 met Roy Roelofs Roy vertelt alle basistechnieken en visies over mobiele websites en apps. Wat moet je doen? [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=BPfRy45ycxg]

Lees verder
25 februari 2014

Paul start de #ISG20

#ISG20 van start 2014 Paul start de eerste #ISG20 van 2014 met een workshop over de NADA2014, een snelle samenvatting van 12 workshops uit de NADA. [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=LhiOUq9Cimc]

Lees verder
20 februari 2014

Blog: Hunters versus Farmers….

Kent u deze term voor autoland? Niet, dan wordt het tijd! De laatste tijd worden wij overspoeld met berichten dat het aantal verkopers minder wordt in de Automotive en dat er meer telefonische verkopers cq afspraakmakers daarvoor terugkomen en die natuurlijk minder geld kosten, want zelfs studenten kunnen het wel. Althans dat zie ik overal […]

Lees verder
11 februari 2014

Blog: Ratio versus doorlooptijd?

Is de “ratio” de belangrijkste meeteenheid? De ratio van de verkopers in het autobedrijf wordt gelukkiger steeds belangrijker. Gelukkig in dien zin, dat meten opzich belangrijker wordt. De ratio zegt op zichzelf niet zoveel. Immers wil je een ratio berekenen, dan dienen ALLE kansen in je CRM/Offerte systeem te staan en niet alleen de kansen […]

Lees verder
5 februari 2014

#ISG20 2014; 10 Sessies met alleen info over Online Sales in de Automotive!

#ISG20 Internet Sales Group G20 start deze maand! Vorig jaar starten wij met een experiment, genaamd: #ISG20 Een 1dags evenement geinspireerd en heftig afgekeken van de zg 20groups uit de VS. Ga gewoon met 20dealers een dag zitten, liefst van hetzelfde merk, uit verschillende staten, nodig wat sprekers uit op bepaalde gebieden en leer van […]

Lees verder
VorigeVolgende